Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések


Mikor érkezik a termékem GLS futárral?

Minden nap 15 órakor adjuk fel a csomagokat a Pixelből, legyen az gamer periféria, szék vagy egyéb

termék, és másnap kerülnek kiszállításra az ország bármelyik pontján is legyen az. Tehát a 14.45-ig

befutó rendeléseket másnap kézbesítjük. Ha 14:45 után adtad le a rendelésed webshopunkban, akkor

két napba fog telni a kiszállítás.

 

 

Mennyibe kerül a kiszállítás GLS futárral?

A kiszállítás díja egységesen 1690 Ft, legyen szó kis vagy nagy csomagról pl. egy gamer egérről, vagy

egy székről.

 

Miért vásároljak nálatok?

Mert nálunk a Pixel-ben majdnem mindent kipróbálhatsz, mielőtt megveszed. Ezt fontos szempontnak

tartjuk, ugyanis drága és minőségi termékeket árulunk, amelyeket remélhetőleg hosszan és intenzíven

fogsz használni. Ha nem tudsz hozzánk bejutni, akkor se csüggedj, a webshopunk chat-jén is szívesen

adunk felvilágosítást legyen szó bármilyen gamer vagy egyéb termékről.

 

 

Elromlott a termékem, mit csináljak?

Oldalunk tetején a "Segítség" menüpont alatt találod "garancia" menüpontot, amin tudsz bejelentést tenni és elindíthatod az ügyintézés folyamatát.

 

 

Ez a termék van raktáron?

Amennyiben a „kosárba rak” feliratot látod egy adott terméknél, akkor azonnal tudjuk csomagolni és

küldeni számodra. Ha az „előrendelés” gombbal találod magad szemben, akkor nem rendelkezünk

raktárkészlettel belőle. Ebben az esetben kérlek érdeklődj a webshopunk chatjén, vagy hívd fel kollégáinkat, hogy informálni tudjanak mikor érkezik be az adott termék.