Gyakran ismételt kérdések
Mikor érkezik a termékem GLS futárral?
Minden nap 15 órakor adjuk fel a csomagokat a Pixelből, legyen az gamer periféria, szék vagy egyéb
termék, és másnap kerülnek kiszállításra az ország bármelyik pontján is legyen az. Tehát a 14.45-ig
befutó rendeléseket másnap kézbesítjük. Ha 14:45 után adtad le a rendelésed webshopunkban, akkor
két napba fog telni a kiszállítás.
Mennyibe kerül a kiszállítás GLS futárral?
A kiszállítás díja egységesen 1690 Ft, legyen szó kis vagy nagy csomagról pl. egy gamer egérről, vagy
egy székről.
Miért vásároljak nálatok?
Mert nálunk a Pixel-ben majdnem mindent kipróbálhatsz, mielőtt megveszed. Ezt fontos szempontnak
tartjuk, ugyanis drága és minőségi termékeket árulunk, amelyeket remélhetőleg hosszan és intenzíven
fogsz használni. Ha nem tudsz hozzánk bejutni, akkor se csüggedj, a webshopunk chat-jén is szívesen
adunk felvilágosítást legyen szó bármilyen gamer vagy egyéb termékről.
Elromlott a termékem, mit csináljak?
Oldalunk tetején a "Segítség" menüpont alatt találod "garancia" menüpontot, amin tudsz bejelentést tenni és elindíthatod az ügyintézés folyamatát.
Ez a termék van raktáron?
Amennyiben a „kosárba rak” feliratot látod egy adott terméknél, akkor azonnal tudjuk csomagolni és
küldeni számodra. Ha az „előrendelés” gombbal találod magad szemben, akkor nem rendelkezünk
raktárkészlettel belőle. Ebben az esetben kérlek érdeklődj a webshopunk chatjén, vagy hívd fel kollégáinkat, hogy informálni tudjanak mikor érkezik be az adott termék.