NE CENTIZD KI!
Minden esetben nézz utána, hogy a webshop, vagy a szállító mikorra ígéri a csomagot! Persze fontos, hogy ez inkább csak egy itiner, előfordulhat, hogy ehhez képest napokkal csúszhat a tényleges csomagátvétel!
KÉRJ SZEMÉLYES KÉZBESÍTÉST!
Bár egyre népszerűbb az érintésmentes "leteszem a csomagot az ajtó elé" szállítás tudnod kell, hogy ha gond van ezzel jelentősen megnehezítetted a reklamáció lehetőségét.
VÁRJON A FUTÁR!
Persze, mindenki siet, de ha baj van ott a tanú és akár azonnal jelezheted, hogy ebben a formában a terméket nem veszed át! Persze azért unboxing előtt mérlegeld mi van a csomagban! :)
AZONNAL FOTÓ ÉS VIDEO!
Ma már nem nagy ügy telefonnal lefotózni és videót készíteni a sérült csomagról vagy termékről, de fontos, hogy ez azonnal történjen meg! Megillet a sérülésmentes csomagolás, ha nincs ennek ténye rögzítve a futárra nem számíthatsz a reklamációnál.
SZÁMLA, VAGY NEM SZÁMLA?
Céggel rendelni és céges számlát kérni jó buli, de ne felejtsd! Más szabályok és jogok illetnek meg cégként és magánszemélyként és nem a cég javára!
|