Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Néhány ötlet a csomagszállítás kapcsán!

Néhány ötlet a csomagszállítás kapcsán!

Előfordult már veled, hogy házhozszállítással rendeltél? Persze. Volt, hogy sérült volt a csomag? Esetleg a csomagban a termék volt sérült? Idegeskedtél már emiatt? Lássunk néhány ötletet, hogy elkerült a kényelmetlen helyzeteket!

 

 

NE CENTIZD KI!

Minden esetben nézz utána, hogy a webshop, vagy a szállító mikorra ígéri a csomagot! Persze fontos, hogy ez inkább csak egy itiner, előfordulhat, hogy ehhez képest napokkal csúszhat a tényleges csomagátvétel!
 

KÉRJ SZEMÉLYES KÉZBESÍTÉST!

Bár egyre népszerűbb az érintésmentes "leteszem a csomagot az ajtó elé" szállítás tudnod kell, hogy ha gond van ezzel jelentősen megnehezítetted a reklamáció lehetőségét.
 

VÁRJON A FUTÁR! 
Persze, mindenki siet, de ha baj van ott a tanú és akár azonnal jelezheted, hogy ebben a formában a terméket nem veszed át! Persze azért unboxing előtt mérlegeld mi van a csomagban! :)
 

AZONNAL FOTÓ ÉS VIDEO!
Ma már nem nagy ügy telefonnal lefotózni és videót készíteni a sérült csomagról vagy termékről, de fontos, hogy ez azonnal történjen meg! Megillet a sérülésmentes csomagolás, ha nincs ennek ténye rögzítve a futárra nem számíthatsz a reklamációnál.
 

SZÁMLA, VAGY NEM SZÁMLA?

Céggel rendelni és céges számlát kérni jó buli, de ne felejtsd! Más szabályok és jogok illetnek meg cégként és magánszemélyként és nem a cég javára! 

A Pixel.hu mindig megoldást keres és nem kifogást, de az olyan garanciális bejelentéseket amik azzal kezdődnek, hogy 1-2 hete vettem és sérülten érkezett, de nem volt időm szólni, stb. érthető okokból mindenki fenntartásokkal kezel!